loading...

بهترين و سريعترين مرجع دانلود كارآموزي و پروژه و پايان نامه

دانلود پايان نامه و پروژه و كارآموزي در تمامي رشته هاي دانشگاهي

بازدید : 504
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:126
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول
تاريخچه ورود عكاسي به ايران
منابع ايراني
منابع فرانسوي و ايتاليايي
منابع آلماني
اهميت عكاسي در دوره ناصرالدين شاه
عكاسي شاهانه
ظهور صنعت عكس
عكس حرم
عكس زندانيان
عكاسباشي و عكاسخانه
رساله هاي عكاسي
فصل دوم
تاريخچه پرتره در عكاسي ايران
تاريخچه تحقيقي
پادشاهان
ديوانيان و درباريان
مستوفيان
مبارزان دوره مشروطه
دانشمندان
عشاير و طوايف
زنان
زندگاني ايراني
تجار و پيشه وران
مدارس
عكاسان و مهرهاي آنان
فصل سوم
فيلم و ملزومات آن
فيلم چگونه عمل ميكند؟
لايه هاي فيلم
حساسيت فيلم
در فيلمي كه كم نور ببنديد چه اتفاقي مي افتد
فيلم سياه و سفيد رنگ را چگونه ميبينيد
فهرست وسائل مورد نياز ظهور فيلم
وسائل چاپ عكس
فصل چهارم
نور پردازي
نورپردازي مركزي
نورپردازي غير مركزي
نورپردازي اريب
نورپردازي كناري
نورپردازي كناري – پشت سر
نورپردازي حاشيه يي
نورپردازي پشت سر
كاربرد انواع نورپردازي براي صورت
فصل پنجم
عكاسان معاصر پرتره در ايران
فخرالدين فخرالديني
نمايش و بررسي چند عكس از فخرالديني
مريم زندي
نمايش و بررسي چند عكس از مريم زندي
فصل ششم
پروژه عملي
عكس هاي پروژه عملي زينب كياني
نقد و بررسي آثار
نتيجه گيري
منابع و مواخذ

مقدمه:
عكاسي را بايد بعنوان تنها هنري بيان كرد كه تاريخ ساز است، اين هنر آن چنان قوي، عظيم و تاثير گذار است كه به آن استناد ميشود، به واسطه آن ميشناسيم، مي آموزيم و درس ميگيريم و گاهي با آن سفر ميكنيم، آنچنان قوي است كه ميتواند ما را با خود به عمق ببرد، اين هنر لحضه ها را ثبت ميكند ثابت ميكند و در واقع مي ميراند ولي در عين حال براي هميشه جاودانه ميكند. موضوع اين تحقيق بخش خاصي از عكاسي است كه به آن عكاسي پرتره (چهره نگار) ميگوئيم، اين بخش از هنر عكاسي افراد را به ما مي شناساند، حالات و درونيات آن ها را به نمايش مي گذارد و بيننده با آن ها همسفر ميشود، گاهي فقط با نگاه به يكي از اين تصاوير ما هر آن چه را كه مدل ميخواهد بيان كند در سكوت ژرف تصوير فرا مي گيريم و شايد همين ويژگي از خواص جادويي و بهت انگيز هنر عكاسي و خصوصا عكاسي پرتره باشد و نيز انگيزه اصلي من براي انتخاب و تحقيق بر روي اين موضوع، در اين رهگذر گذري كوتاه داشته ام بر تاريخچه عكاسي در ايران و نيز عكاسي پرتره در اين مرز و بوم، متاسفانه، تاريخ يا سند دقيقي از اين بخش از هنر صنعت عكاسي در دست نيست و به درستي به آن پرداخته نشده است. هر آن چه از تاريخ پرتره در اين مجموعه مي خوانيم حاصل جمع بندي شخصي محقق و نظريه سازي وي از روي شواهد و مدارك تاريخي بوده است، پس از اين مرحله نيز به سراغ عكاسان معاصر پرتره مي رويم برخي از آثار آن ها را ديده و بررسي مي كنيم و در آخر نيز به نمايش آثار پروژه عملي مي نشينيم، با اميد به آن كه از هر آن چه داريم حفاظت عميق و هوشمندانه انجام داده و هر روز آن را پربار تر كنيم تا رنگ فراموشي و خاطره نگيرد و تا هميشه جاودانه بماند.

تعداد صفحات:126
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل اول
تاريخچه ورود عكاسي به ايران
منابع ايراني
منابع فرانسوي و ايتاليايي
منابع آلماني
اهميت عكاسي در دوره ناصرالدين شاه
عكاسي شاهانه
ظهور صنعت عكس
عكس حرم
عكس زندانيان
عكاسباشي و عكاسخانه
رساله هاي عكاسي
فصل دوم
تاريخچه پرتره در عكاسي ايران
تاريخچه تحقيقي
پادشاهان
ديوانيان و درباريان
مستوفيان
مبارزان دوره مشروطه
دانشمندان
عشاير و طوايف
زنان
زندگاني ايراني
تجار و پيشه وران
مدارس
عكاسان و مهرهاي آنان
فصل سوم
فيلم و ملزومات آن
فيلم چگونه عمل ميكند؟
لايه هاي فيلم
حساسيت فيلم
در فيلمي كه كم نور ببنديد چه اتفاقي مي افتد
فيلم سياه و سفيد رنگ را چگونه ميبينيد
فهرست وسائل مورد نياز ظهور فيلم
وسائل چاپ عكس
فصل چهارم
نور پردازي
نورپردازي مركزي
نورپردازي غير مركزي
نورپردازي اريب
نورپردازي كناري
نورپردازي كناري – پشت سر
نورپردازي حاشيه يي
نورپردازي پشت سر
كاربرد انواع نورپردازي براي صورت
فصل پنجم
عكاسان معاصر پرتره در ايران
فخرالدين فخرالديني
نمايش و بررسي چند عكس از فخرالديني
مريم زندي
نمايش و بررسي چند عكس از مريم زندي
فصل ششم
پروژه عملي
عكس هاي پروژه عملي زينب كياني
نقد و بررسي آثار
نتيجه گيري
منابع و مواخذ

مقدمه:
عكاسي را بايد بعنوان تنها هنري بيان كرد كه تاريخ ساز است، اين هنر آن چنان قوي، عظيم و تاثير گذار است كه به آن استناد ميشود، به واسطه آن ميشناسيم، مي آموزيم و درس ميگيريم و گاهي با آن سفر ميكنيم، آنچنان قوي است كه ميتواند ما را با خود به عمق ببرد، اين هنر لحضه ها را ثبت ميكند ثابت ميكند و در واقع مي ميراند ولي در عين حال براي هميشه جاودانه ميكند. موضوع اين تحقيق بخش خاصي از عكاسي است كه به آن عكاسي پرتره (چهره نگار) ميگوئيم، اين بخش از هنر عكاسي افراد را به ما مي شناساند، حالات و درونيات آن ها را به نمايش مي گذارد و بيننده با آن ها همسفر ميشود، گاهي فقط با نگاه به يكي از اين تصاوير ما هر آن چه را كه مدل ميخواهد بيان كند در سكوت ژرف تصوير فرا مي گيريم و شايد همين ويژگي از خواص جادويي و بهت انگيز هنر عكاسي و خصوصا عكاسي پرتره باشد و نيز انگيزه اصلي من براي انتخاب و تحقيق بر روي اين موضوع، در اين رهگذر گذري كوتاه داشته ام بر تاريخچه عكاسي در ايران و نيز عكاسي پرتره در اين مرز و بوم، متاسفانه، تاريخ يا سند دقيقي از اين بخش از هنر صنعت عكاسي در دست نيست و به درستي به آن پرداخته نشده است. هر آن چه از تاريخ پرتره در اين مجموعه مي خوانيم حاصل جمع بندي شخصي محقق و نظريه سازي وي از روي شواهد و مدارك تاريخي بوده است، پس از اين مرحله نيز به سراغ عكاسان معاصر پرتره مي رويم برخي از آثار آن ها را ديده و بررسي مي كنيم و در آخر نيز به نمايش آثار پروژه عملي مي نشينيم، با اميد به آن كه از هر آن چه داريم حفاظت عميق و هوشمندانه انجام داده و هر روز آن را پربار تر كنيم تا رنگ فراموشي و خاطره نگيرد و تا هميشه جاودانه بماند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 153

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1532
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 172
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 618
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1276
  • بازدید ماه : 2479
  • بازدید سال : 10944
  • بازدید کلی : 1165804
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی