loading...

بهترين و سريعترين مرجع دانلود كارآموزي و پروژه و پايان نامه

دانلود پايان نامه و پروژه و كارآموزي در تمامي رشته هاي دانشگاهي

بازدید : 586
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:37

نوع فايل: word

فهرست مطالب:

مقدمه

تاريخچه

سير تحول داده‏ كاوي

داده، اطلاعات و دانش

جايگاه داده‏ كاوي در سازمان

داده‏ كاوي و ديگر رشته ها

آمار و داده‏ كاوي

نام هاي ديگر داده‏ كاوي

تعاريف داده‏ كاوي

دو ديدگاه در مورد داده‏ كاوي

آماده سازي و پيش پردازش داده‏ ها

ساختار يك سيستم داده‏ كاوي

معيارهاي جذابيت الگو

ارزيابي و به تصوير كشيدن الگوهاي كشف شده

انواع داده‏ كاوي

وظايف داده‏ كاوي

OLTP و OLAP

تعاريف انبار داده

چهار خصوصيت اصلي انبار داده‏ ها

موارد تفاوت پايگاه داده و انبار داده

مزايا و معايب پايگاه داده

فنون داده‏ كاوي

شبكه هاي عصبي

درخت تصميم

قواعد پيوند

نرم افزارهاي داده‏ كاوي

كاربردهاي داده‏ كاوي

محدوديت‌هاي داده‏ كاوي

مشكلات داده‏ كاوي

نمونه‌هاي اجرا شده ي داده‌كاوي

داده‏ كاوي در ايران

متن‏ كاوي

كاربردهاي متن‏ كاوي

فرآيند متن‏ كاوي

روشهاي متن‏ كاوي

وب‏ كاوي

نتيجه‏ گيري

منابع

مقدمه:

دنياي مدرن در واقع دنيايي داده‏ گرا است. ما با داده‏ هاي عددي و غيرعددي در بخشهاي صنعتي، بازرگاني، مديريتي، مالي و علمي احاطه شده‏ ايم. اين داده‏ ها بايد تحليل و پردازش شوند تا تبديل به اطلاعاتي شوند كه آگاهي بخش، آموزش دهنده و پاسخگو باشند يا به شكل ديگري به درك و تصميم‏ گيري ما كمك كنند.

در سال‏ هاي اخير رشد انفجار آميزي از روشها براي اكتشاف دانش جديد از داده‏ هاي خام به وقوع پيوسته است. در پاسخ به اين امر، رشته‏ جديدي از كاوش داده‏ ها موسوم به داده‏ كاوي بطور ويژه گسترش يافته است تا اطلاعات با ارزشي از مجموعه داده‏ هاي عظيم استخراج نمايند.

امروزه فناوري داده‏ كاوي بصورت موضوعي داغ براي تصميم‏ گيران در آمده است، زيرا اين فن، اطلاعات نهفته با ارزش تجاري و علمي را از داده‏ هاي حجيم ذخيره شده استخراج مي‏ كند. با اين وجود، ماهيت داده‏ كاوي فناوري جديدي محسوب نمي‏ شود. استخراج اطلاعات و دانش از داده‏ هاي ذخيره شده يك مفهوم كاملا ديرينه در مطالعات علمي و پزشكي مي‏ باشد. آن چه كه جديد است همگرايي و اشتراك چندين رشته و فناوري‏ هاي متناظر آن‏ ها است كه فرصت منحصر به فردي براي داده‏ كاوي به دنياي علم، تجارت و اقتصاد ايجاد كرده است. اما داده‏ كاوي يا كشف دانش و معرفت از پايگاه داده‏ ها با اين تعريف يك شاخه‏ نسبتا جديد علمي است كه از انجام تحقيقات در رشته هاي آمار، يادگيري ماشين، علوم رايانه (به ويژه پايگاه داده‏ ها) شكل گرفته است. در حالي كه مرزهاي اين رشته‏ ها در داده‏ كاوي مبهم است، ولي مي‏ توان گفت كه مهم ترين اين رشته ها آمار مي‏ باشد بطوريكه بدون آمار داده‏ كاوي مفهومي نخواهد داشت. با وجود اينكه داده‏ كاوي يك رشته‏ نسبتا جديد علمي مي‏ باشد و كاربردهاي متنوع و گسترده اي در رشته هايي مانند بازرگاني، پزشكي، مهندسي، علوم رايانه، صنعت، كنترل كيفيت، ارتباطات و كشاورزي پيدا كرده است. امروزه مرز و محدوديتي براي دانش داده‏ كاوي متصور نيست و مرز آن را از اعماق اقيانوس ها تا بيكران فضا مي‏ دانند. به عبارت ديگر كاربرد دانش داده‏ كاوي در تمامي حوزه هاي برخوردار از داده بوده و تنها محدوديت دانش داده‏ كاوي نبود داده است.

بازدید : 464
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:56
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
فصل يكم : شبكه هاي بيسيم AD HOC
معرفي شبكه هاي بيسيم AD HOC
انواع شبكه هاي AD HOC
شبكه هاي حسگر هوشمند
شبكه هاي موبايل
كاربردهاي شبكه هاي AD HOC
شبكه هاي شخصي
محيط هاي نظامي
محيط هاي غير نظامي
عملكردهاي فوري
محيط هاي علمي
خصوصيات شبكه هاي AD HOC
امنيت در شبكه هاي AD HOC
منشا ضعف امنيتي در شبكه هاي بيسيم و خطرات معمول
سه روش امنيتي در شبكه هاي بيسيم
WEP
SSID
MAC
فصل دوم : مسيريابي در شبكه هاي AD HOD
مسير يابي
پروتكل هاي مسير يابي
Table Driven Protocols
پروتكل ها
DSDV
WRP
CSGR
STAR
On Demand Protocols
پروتكل ها
SSR
DSR
TORA
AODV
RDMAR
Hybrid Protocols
شبكه حسگر
محدوديت هاي سخت افزاري يك گره حسگر
روش هاي مسير يابي در شبكه هاي حسگر
روش سيل آسا
روش شايعه پراكني
روش اسپين
روش انتششار هدايت شده
فصل سوم : شبيه سازي با NS
اهميت شبيه سازي
NS گزينه اي مناسب براي كاربران
برتري NS نسبت به شبيه ساز هاي ديگر
بررسي يك مثال در NS
مراجع

فهرست شكل ها:
نودها در شبكه هاي AD HOC سازمان ثابتي ندارند
نود ها به طور پيوسته موقعيت خود را تغيير مي دهند
شمايي از شبكه هاي AD HOC موبايل
شبكه هاي حسگر هوشمند
كاربرد شبكه هاي AD HOC در شبكه هاي شخصي
ارتباطات نظامي
موقعيت يابي و نجات سريع
SSID
پروتكل هاي مسير يابي
DSDV
CSGR
AODV
نمونه اي از يك شبيه سازي
نمايي از NS
NS
NS
در دسترس بودن واسط گرافيكي كاربردي
يك توپولوژي
جريان پكت ها

چكيده:
هدف از ارايه اين مقاله بررسي شبكه هاي AD HOC و پروتكل هاي مسير يابي در آن، به همراه معرفي نرم افزار NS و استفاده از آن در شبيه سازي شبكه هاي كامپيوتري و استنتاج و بررسي نتايج ميباشد.
شبكه‌هاي بي‌سيم AD HOC شامل مجموعه‌اي از گره‌هاي توزيع شده‌اند كه با همديگر بطور بي سيم ارتباط دارند. نودها ميتوانند كامپيوتر ميزبان يا مسيرياب باشند. مهمترين ويژگي اين شبكه‌ها وجود يك توپولوژي پويا و متغير ميباشد كه نتيجه تحرك نودها ميباشد.
با توجه به اين كه پيكربندي واقعي شبكه ها براي آزمايش سناريوهاي مختلف مشكل بوده و با مشكلاتي همچون خريد، نصب و تنظيم دستگاه ها و تجهيزات شبكه همراه است و با بزرگ شدن شبكه ها نيز به اين مشكلات افزوده ميگردد، استفاده از شبيه سازهاي شبكه بعنوان يك نيازبه كار مي آيد. علاوه بر اين، تامين شرايط شبكه مورد نياز همانند بار ترافيكي شبكه و يا تشخيص الگوهاي مورد نظر و كنترل آنها در شبكه هاي واقعي دشوار است.
NS بعنوان يك شبيه ساز شبكه رويدادگرا و شيء گرا، پركاربردترين و معروف ترين شبيه ساز شبكه به خصوص در پروژه هاي دانشگاهي و تحقيقاتي است. شبيه ساز NS ميتواند انواع مختلف شبكه مانند شبكهLAN، WAN، Ad-Hoc، Satellite و WiMAX را شبيه سازي كند.

مقدمه:
با توجه به پيچيدگي شبكه، شبيه سازي نقش بسيار مهمي هم در تعيين خصوصيات رفتار فعلي شبكه و هم در تعيين اثرات احتمالي ناشي از تغييرات پيشنهاد شده روي عملكرد شبكه دارد.
جانشيني براي شبكه هاي واقعي با توجه به اين كه پيكربندي واقعي شبكه ها براي آزمايش سناريوهاي مختلف مشكل بوده و با مشكلاتي همچون خريد، نصب و تنظيم دستگاه ها و تجهيزات شبكه همراه است و با بزرگ شدن شبكه ها نيز به اين مشكلات افزوده ميگردد، استفاده از شبيه سازهاي شبكه بعنوان يك نياز به كار مي آيد. علاوه بر اين، تامين شرايط شبكه مورد نياز همانند بار ترافيكي شبكه و يا تشخيص الگوهاي مورد نظر و كنترل آنها در شبكه هاي واقعي دشوار است.
همان طور كه مي‌بينيم با گذشت زمان، پروتكل هاي جديد زيادي همانند نسخه هاي گوناگون TCP اختراع ميشوند. اين پروتكل ها نه تنها بايد تحليل شوند، بلكه نقاط ضعف و قوت آنها نيز بايد به دست آيد و با پروتكل هاي موجود مقايسه گردند.
در مسيريابي در شبكه‌هاي AD HOC نوع حسگر سخت افزار محدوديت‌هايي را بر شبكه اعمال ميكند كه بايد در انتخاب روش مسيريابي مد نظر قرار بگيرند از جمله اين كه منبع تغذيه در گره‌ها محدود ميباشد و در عمل، امكان تعويض يا شارژ مجدد آن مقدور نيست. در اين جا اهميت شبيه سازي در اين شبكه ها به صورت محسوسي به چشم ميخورد.
شبيه‌سازNS يك شبيه‌ساز شي گرا ميباشد كه با استفاده از زبان هاي c++ و otcl نوشته شده است. نرم‌افزار NS براي شبيه‌سازي شبكه‌هاي كامپيوتري و شبكــه‌هاي گسترده بكـار برده ميشود. هدف در اين پايان نامه استفاده از اين نرم افزار براي شبيه سازي و تحليل مسير يابي در شبكه هاي AD HOC است.

بازدید : 471
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:80
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – كليات تحقيق
مقدمه
بيان مساله
اهميت و ضرورت مسئله
سوالات پژوهش
تعريف مفاهيم
شبكه اينترنت
چت روم
فصل دوم – مطالعات اكتشافي و مرور پيشينه تحقيق
پيشينه داخلي
نظريه كارشناسان
مصاحبه اكتشافي
مقاله
روش پژوهش
فصل سوم
تحليل نظري
مدل نظري
فصل چهارم – روش شناسي تحقيق
روش تحقيق
جامعه آماري و حجم نمونه
شيوه انتخاب واحد نمونه
روش گردآوري
فصل پنجم – فرضيات
نظريه
متغيرهاي پژوهش
تعريف عملياتي
فصل ششم – ضمائم
پرسشنامه
مصاحبه
منابع

مقدمه:
انسان امروز دز جامعه اي زندگي ميكند كه نيازمند برقراري رابطه با محيط اطراف و افراد حاضر در جامعه خويش ميباشد.
جهان امروز به دنياي الكترونيك و دهكده جهاني معروف ميباشد كه در اين دهكده جهاني افراد از هر سوي دنيا با هر مليت و هر عقيده اي كه باشند در آن حضور مييابند و با يكديگر تبادل نظر و مبادله اطلاعات مينمايند.
يكي از اين ارتباطات، ارتباط از طريق دنياي اينترنت و گفتگوهاي چند نفره در اتاق هاي گفتگوي چت ميباشد. كه افراد از هر سوي دنيا با عقايد و اعتقادات متفاوت وارد اين اتاق هاي گفتگوي چت شده و با يكديگر ساعت ها بي آن كه متوجه گذر زمان باشند به گفتگو مي پردازند البته از نوع نوشتاري.
حال در اين پژوهش سعي بر آن است تا انواع گفتگوها از طريق چت و انواع روم هاي موجود را بررسي كنيم. و اينكه آيا اين ارتباط ميتواند سالم باشد يا خطر آفرين براي نسل حاضر است.
افراد چت را فقط به عنوان ابزاري براي سرگرمي و گذران وقت ميدانند و نه وسيله اي براي آموزش از راه دور و ارتباط آفريني با دوستاني از هر سوي دنياي بيكران.
در اين پژوهش علل كشش و جاذبه دو جنس مخالف به يكديگر و چرا انتخاب يكديگراز طريق چت مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
و چرايي بيشتر وقتي خود را نشان ميدهد كه جوانان 30-25 ساله ايراني هنوز ساعت ها وقت خود را صرف چت مي كنند و چرا بايد جواني كه به اين سن و سال هنوز به خط مشي واقعي زندگي خود دست نيافته باشند؟ و وقت خود را پاي كامپيوتر و بيهوده گرايي بگذراند.
و اين كه در نهايت بدانيم در دنياي امروز چت خوب يا بد؟

بازدید : 433
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:30
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
مقدمه اي بر كارآموزي
جايگاه سازماني و تشكيلات اداره تداركات
ورودي ها و خروجي ها
سيستم هاي اداره تداركات
شرح فعاليت ها
شرح فعاليت هاي رياست اداره تداركات
شرح فعاليت هاي حسابداري
شرح فعاليت هاي تنظيم اسناد
شرح فعاليت هاي كارپردازي
شرح فعاليت هاي انبارها
انبار ملزومات
انبار ترابري
انبار مصالح ساختماني و تاسيساتي
شرح فعاليت هاي كاردكس
شرح فعاليت هاي دفتر اداره تداركات
اشكالات و نارسايي ها
مشخصات كلي سيستم كنترل موجودي و حسابداري انبار
گزارشات سيستم

مقدمه اي بر كارآموزي:
در زمينه اجراي كارآموزي اينجانب در سازمان نقشه برداري كشور در خصوص امكان سنجي، طراحي، ايجاد سيستم انبار اداره تدراكات گزارش حاضر به عنوان كارآموزي تهيه شده و جهت نماياندن تصوير كلي و همه جانبه فعاليت هاي اداره تدارك، نه تنها سيستم انبار بلكه كليه سيستم هاي موجود مورد شناخت قرار گرفته اند اين گزارش حاصل مصاحبه با پرسنل اداره تداركات و بازديد عيني از فعاليت هاي اين اداره ميباشد. ارتباطات اداره تداركات با محيط بيروني شامل مديريت ها و واحدهاي سازمان نقشه برداري و خارج از سازمان نيز در اين گزارش ملحوظ نظر واقع شده است ولي با توجه به گسترش سازمان نقشه برداري و سيستم هاي اداري و مالي آن سازمان از فعاليت هاي اداره تداركات گزارش تهيه گرديده اين گزارش شامل نتايج و ادامه فعاليت هاي مذكور در ساير واحدهاي سازمان نميباشد و صرفاً در حيطه فعاليت هاي اداره تداركات تهيه شده است، جهت ارائه بهتر ارتباطات و گردش اطلاعات اداره تداركات از تكنيك نمودارهاي مفهومي گردش اطلاعات(DFD) استفاده شده است تا كليه ارتباطات و ورودي ها و خروجي هاي سيستم فعلي به سهولت در دسترس خواننده قرار گيرند.
در قسمت هاي ديگر گزارش، شرح ورودي ها و خروجي ها (فرمها، اطلاعات، درخواست ها و …) و شرح كليه فعاليت هر يك از واحدهاي اداره تداركات ذكر گرديده است.
قسمت اشكالات و نارسايي ها شامل نتيجه گيري از آن بخش از روش هاي انجام كار است كه غير منطقي و غير اصولي بوده و يا اطلاعات و نحوه گردش اطلاعات جهت انجام صحيح و به موقع امور ناكافي تشخيص داده شده است.

بازدید : 392
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:33
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
فصل اول
جهاني شدن
پيامدهاي جهاني شدن از ديدگاه برخي نويسندگان
نتيجه پيامدهاي جهاني شدن
فصل دوم
هويت ملي
تاثيرات عمده جهاني شدن بر هويت ملي
رابطه فرهنگ و هويت
اهميت هويت
هويت در علوم سياسي
فصل سوم
تحول تاريخي هويت ايراني
جهاني شدن و هويت ايران
نتيجه گيري
فهرست منابع

مقدمه:
نوع تعامل و در نهايت تطابق با جهاني شدن بدون ترديد مهمترين چالش كشورهاي در حال توسعه در نظام بين الملل فعلي است. اين پديده پيچيده كه در دو دهه گذشته تمامي حوزه هاي اقتصادي، تجاري، مالي، صنعتي و فناوري را تحت الشعاع خود قرار داده است هم اكنون مقتضيات و مناسبات جديدي در عرصه هاي اجتماعي، فرهنگي و حتي سياسي نيز به همراه آورده است. اگر جهاني شدن را فرآيندي تلقي كنيم كه از چند قرن گذشته آغاز شده و هم اكنون در مراحل تكاملي خود قرار دارد طبعاً ميتوانيم آن را غير برنامه ريزي شده ولي هدايت شده تفسير كنيم. كشورهاي صنعتي در طي اين مدت و به صورت تدريجي سعي كرده اند يك سيستم قاعده مند جهاني ايجاد كنند و اقتصاد و سرمايه داري را از جغرافياي غرب به كل نظام بين الملل تسري بخشند. فروپاشي اتحاد جماهير شوروي، چنين تحرك و عزم كشورهاي صنعتي را نيرويي نوين بخشيد و به جهاني تر شدن اين فرآيند مساعدت كرد. كشورهاي مهم و مستقل در حال توسعه جهان مانند چين، هند و برزيل كه از حساسيت هاي جدي حاكميت و استقلال ملي برخوردارند در طي دو دهه گذشته سعي كرده اند فرمول پيچيده اي از تعامل ضمن نهادينه كردن پايه هاي حاكميت ملي خود را دنبال كنند. اين كشورها ورود در فرآيندهاي اقتصادي و فناوري جهاني شدن را اجتناب ناپذير تصور كرده و ضمن اجماع سازي در درون حاكميت خود، از امكانات موجود جهاني بهره برداري نموده اند. در عين حال، اين گونه ها كشورها، مبناي قدرت خود را در آينده، افزايش تدريجي مازاد سرمايه و دسترسي به فناوري پيچيده تفسير نموده‌اند و نوعي توازن ميان قدرت اقتصادي و حاكميت ملي برقرار كرده اند. جمهوري اسلامي ايران به دلايل متعدد فرهنگي و تاريخي به پيچيدگي هاي فراواني در درجه مواجهه با ميزان انطباق با جهاني شدن روبروست. حساسيت ديني و ملي نسبت به تعامل نامعقول و حساب نشده با محيط بين المللي در گذشته تاريخ كشور ما زمينه ساز احتياط و حتي نوعي بدبيني در ارتباطات بين المللي شده است.
سوالي را كه در اين تحقيق ميتوانيم مد نظر داشته باشيم اين است كه چه ارتباطي بين هويت ملي و جهاني شدن وجود دارد و جهاني شدن چه تاثيراتي بر هويت ميگذارند؟ البته ميتوان سوالات ديگري هم مطرح كرد از جمله اين كه برخورد ايران با جهاني شدن چگونه است؟
اين تحقيق از سه فصل تشكيل شده است. در فصل اول به مساله جهاني شدن و ارائه تعريفي از آن ميپردازيم در فصل دوم به مسئله هويت ملي پرداخته خواهد شد و در فصل سوم هم به مسئله جهاني شدن و هويت ملي در ايران ميپردازيم.
در اين گزارش از آثار نويسندگان برجسته اي مدد گرفته شده كه از جمله آن ها ميتوان به كتاب ايران و جهاني شدن نوشته دكتر محمود سريع القلم اشاره كرد. ليست كامل ساير منابع هم در پايان گزارش ارائه خواهد شد.

بازدید : 444
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:25
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
تاريخچه و وضعيت كلي شركت
تركيب مديريتي در كارخانه
سيستم حضور و غياب و كاركرد و حقوق كاركنان در داخل شركت
عمليات و گردش كار در حسابداري كارخانه
جدول رابطه فعاليت ها
نوع ارتباطات
فصل دوم : آشنايي كلي با الياف مورد استفاده در اين كارخانه
الياف اكريلونيتريل
مد اكريليك
قسمت هاي مختلف كارخانه
آزمايشگاه كنترل كيفي
طول الياف
مرحله اول
سالن مقدمات
مرحله دوم
سالن ريسندگي
رينگ (تمام تاب)
مرحله سوم
سالن تكميل
اشلا فهرست (قرقره پيچ/اتو كنر /بويين پيچي)
دو لا تاب (دو لاكني)
هاكو با فاديس (هايبالك)
مرحله چهارم
سالن رنگرزي
آزمايشگاه رنگرزي
مرحله پنجم
وايندر(دوك پيچي)
بسته بندي

تاريخچه و وضعيت كلي شركت:
شركت صنايع نخ خمين (سهامي خاص) در تاريخ 1365/11/12 در اداره ثبت شركت ها به ثبت رسيده است. فعاليت اصلي شركت عبارتست از تاسيس كارخانجات رسيدگي و بافندگي از الياف پشم و پلي استر، اكريليك و اداره نمودن آن و واردات ماشين آلات و ابزار مربوط به آن و مواد اوليه از خارج و فروش فرآورده هاي كارخانه در داخل و خارج از كشور، مشاركت در ساير شركت ها از طريق تاسيس يا متعهد سهام شركت هاي جديد يا تعهد سهام شركت هاي موجود به طور كلي شركت مي تواند به كليه عمليات و معاملات مالي و تجاري وضعيتي كه به طور مستقيم و يا غيرمستقيم فعاليت نمايد.

بازدید : 388
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:20
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
چكيده
مقدمه
تاثير تكنولوژي بر مشاغل
توسعه IT و تحول در مشاغل
مشاغل مبتني بر اطلاعات
وضعيت مشاغل در آينده
نتيجه‌گيري
مراجع

چكيده:
ايجاد مشاغل جديد و متنوع در عصر اطلاعات و ارتباطات، با توجه به تحولات تكنولوژي و به خصوص تكنولوژي اطلاعات، مستلزم شناخت ماهيت اين مشاغل است. آگاهي از تاثير پذيري مشاغل از تكنولوژي يا اثرگذاري بر توسعه آن، نتيجه درك ماهيت مشاغل خواهد بود. براي رسيدن به اين مهم، ميبايست به چند سوال اساسي پاسخ داد. اصولاًً تاثير تكنولوژي بر مشاغل چه ابعادي دارد؟ آيا توسعه تكنولوژي باعث حذف برخي از مشاغل نخواهد شد؟ در اين صورت چه مشاغل جديدي به وجود مي آورد؟ آيا اين مشاغل جديد پايدارند يا خود نيز روز به ‌روز در حال تحول ميباشند؟
اين سوالات و بسياري از سوالات ديگر دغدغه اصلي جوامعي است كه تحت تاثير تكنولوژي قرار گرفته و زندگي متداولشان را كه ساليان دراز به صورت يكنواخت برقرار بوده تحت‌الشعاع قرار داده است. پاسخ به اين سوالات ميتواند ديد مناسبي از مشاغل جديد را ارائه كند و به تصميم‌گيري هاي بهتر بيانجامد.
اين مقاله سرآغاز بحثي پيرامون ماهيت مشاغل جديد ميباشد، كه سعي نموده براي سوالات اساسي فوق، پاسخ مناسب بيابد.

بازدید : 448
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:22
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
چكيده
فصل اول
شركت مخابرات استان مازندران
مقدمه
مديريت شركت
مديريت توسعه و مهندسي
مديريت نگهداري و پشتيباني
مديريت مالي و اداري
مديريت بازاريابي و فروش
فصل دوم
مقدمه
خريد تجهيزات عمومي مخابرات
گزارش از مركز مخابراتي انقلاب
فصل سوم
ترافيك سنجي
مقدمه
فصل چهارم
نتيجه گيري

چكيده:
شركت مخابرات استان مازندران، شركتي است كه با روش هاي مختلف به ارائه سرويس ها و خدمات مختلف ميپردازد و تمام سيستم هاي اداري و فني آن با توجه به تغييرات روز و نيازهاي احساس شده در بخش ارتباطات خود را وفق داده و در جهت برطرف نمودن اين امر تلاش ميكنند. اين شركت با مديريت‌هاي ايجاد شده و استفاده از تكنولوژي هاي روز دنيا و استفاده از نرم افزارها و سخت افزارهاي توليد شده و در حال توسعه، خود را به سمت پيشرفت سوق ميدهند.

بازدید : 432
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:36
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
اهميت و نقش ارتباطات و مخابرات در جامعه
تاريخچه مخابرات
تاسيس شركت مخابرات استان مركزي
تشكيلات كلي شركت مخابرات
معاونت توسعه و مهندسي
مديريت مخابرات مركز استان
مديريت اداري و تداركاتي
معاونت نگهداري و بهره برداري
مديريت مالي و اقتصادي
واحد بازرسي و رسيدگي به شكايات
واحد روابط عمومي
نمودار سازماني شركت مخابرات استان مركزي
خدمات قابل ارائه در مراكز تلفن
سيم كشي
سيم كشي خارجي
سيم كشي داخلي
تلفن همگاني
سرويس هاي ويژه تلفني
عوامل قطع تلفن توسط مخابرات
مركز اطلاعات 118
دبيت كارت (DEBIT CAR)
خدمات اينترنت
تلفن گوياي 135
جايگاه اينترنت www.tciarak.ir
شبكه چيست؟
فوائد شبكه سازي
شبكه كامپيوتر در مخابرات
كارت گرافيك
كارت هاي صدا (Sound Cards)
كارت هاي مودم
چاپگرها(Printer)
اسكنرها(Scaner)
انواع فن
صفحه كليد
ماوس
مونيتورها (Monitors)
پارتيشن بندي هارد ديسك نو
ويژوال بيسيك
پروژه مربوط به ويژوال بيسيك

اهميت و نقش ارتباطات و مخابرات در جامعه:
واكنش هر موجود زنده در برابر محيط و اجتماع خود بر اساس يك سلسله اطلاعات صورت ميگيرد و اين اطلاعات فراهم نميگردد جز با برقراري ارتباط با محيط و همنوع خويش. بدين ترتيب هرچه امكانات ارتباطي وسيع تر و پيشرفته تر باشد دستيابي به منابع اطلاعاتي افزون تر خواهد بود و به تبع داشتن اطلاعات غني، فرد يا جامعه را داراي پويايي و تحرك سريع تر و معقول تري مينمايد.
دستيابي به اطلاعات صحيح، مطمئن و سريع در اتخاذ تصميم گيري ها از اعتبار بالايي برخوردار است كه در نتيجه، ارتباط سالمي را طالب است. غالباً برقراري ارتباط و كسب اطلاعات خارج از قلمرو مشاهده مستقيم و تماس شخصي نياز به امكانات ويژه اي دارد. از ميان طيف وسيع امكانات ارتباطي ميتوان از مخابرات به مفهوم متعارف در جامعه كنوني نام برد.
صور ابتدايي ارسال خبر، افروختن آتش و ايجاد دود برفراز كوه ها، نواختن طبل و قاصدان پياده يا سواره بوده است. اما از سال 1840 كه الفباي مورسي تلگراف مورد استفاده قرار گرفت پيشرفت تكنولوژي مخابرات سرعت زايد الوصفي داشته است به طوري كه امروزه مخابرات به عنوان سريع ترين روش شناخته شده انتقال اطلاعات مهم و بنا بر تعبيري متضمن غناي فكري جوامع سياسي و تسريع كننده آهنگ پيشرفت در عرصه هاي گوناگون اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي نقش ارزشمند و والائي را نصيب خود ساخته، به نحوي كه توسعه و گسترش تكنولوژي مخابرات از جمله عوامل مهم پيشرفت و ترقي آن ها قلمداد ميگردد. به عبارت ديگر تا كشوري به تكنولوژي پيشرفته مخابراتي و سيستم هاي نوين اين صنعت قرن، دست نيابد و تجهيز نگردد به مفهوم واقعي و حقيقي به توسعه و ترقي دست نخواهد يافت و به راهيابي در قافله پر شتاب كشورهاي مترقي نائل نخواهد شد.
جدا از مطلب بالا و در واقع مهم تر از اين مسائل، رسالت ارزشمندي است كه در جوامع بشري بر دوش مخابرات قرار گرفته و الحق مخابرات هم به خوبي از عهده آن برآمده است و آن بيدار ساختن و آگاهي دادن به ملت هاي ستمديده و عقب نگه داشته شده در راه مبارزه و مقابله با قدرت هاي زورگو و استكباري جهاني براي بدست آوردن آمال آزاديخواهي و اعمال قدرت هاي مردمي خويش است كه تجلي بارز و زنده آن در جمهوري اسلامي طليعه پيروزي انقلاب اسلامي ايران ظاهر گرديده است.
بنابر علل بالا و بسياري از دلائل ديگر امروزه ملت ها بسيج شده اند تا در زمينه توليد و استفاده از تكنيك هاي پيشرفته مخابراتي، طرح هاي گسترده و نويني را اجرا نمايند و در اين راستا شركت مخابرات استان مركزي با توجه به موقعيت حساس استان به لحاظ داشتن مجمتمع ها و مراكز عظيم صنعتي و تجاري در جهت تسهيل و تحقق موارد فوق و توسعه مخابرات، نقش مهم و بسزايي را ايفاء نموده است.

بازدید : 481
11 زمان : 1399:2

تعداد صفحات:42
نوع فايل:word
فهرست مطالب:
چكيده
شبكه كامپپوتري چيست ؟
مفهوم گره Node وايستگاه هاي كاري Work Stations
مدل هاي شبكه
مدل شبكه نظير به نظير
مدل شبكه مبتني بر سرويس دهنده
انواع شبكه از لحاظ جغرافيايي
ريخت شناسي شبكه Net work Topology
توپولوژي حلقوي Ring
توپولوژي اتوبوسي Bus
توپولوژي توري Mesh
توپولوژي درختي Tree
توپولوژي تركيبي Hybrid
پروتكل
پروتكل هاي شبكه
مدل Open System Interconnection يا OSI
ابزارهاي اتصال دهنده Connectivity Devices
پل ها Bridge
مفاهيم مربوط به ارسال سيگنال و پهناي باند
عملكرد يك شبكه packet-switching
ابزار هاي اتصال دهنده
استفاده از كابل coaxial در شبكه اتوبوسي
connector RJ45
كابل UTP
فيبر نوري
تنظيمات مربوط به ويندوز
شبكه هاي بي سيم
مفاهيم و تعاريف
تصوير يك WLAN
شبكهWLAN با يك AccessPoint
پارامترهاي موثر در انتخاب و پياده‌سازي يك سيستم WLAN
شبكه هاي بيسيم مش
تاريخچه
ساختار شبكه
معماري
مديريت
كاربردها
عملكرد
شبكه راديويي چند گانه
تكنيك هاي راديويي
طيف مديريتي انعطاف پذيري
پروتكل ها

چكيده:
شبكه هاي كامپيوتري امروزي فصل نويني در انفورماتيك است. با وجود شبكه هاي كامپيوتري محققين ميتوانند در اقصي نقاط دنيا تنها با فشردن كليدهايي از صفحه كليد كامپيوتر در چند ساعت بعد از تازه ترين اطلاعات موضوعات مورد نظر خود باخبر شوند. تكنولوژي شبكه به سرعت در حال رشد است. رشد و توسعه شبكه هاي كامپيوتري بر كسي پوشيده نيست مدت هاست كه جمع آوري و پردازش اطلاعات توسط كامپيوتر انجام ميشود. علاوه بر اين كامپيوتر در توزيع اطلاعات و برقراري ارتباطات از طريق شبكه هاي كامپيوتري نقش مهمي را بازي مي كند. براي برقراري بين شبكه ها نيازمند يك ستون فقرات مي باشيم. اين شبكه زير بنايي كه از تعداد زيادي مسيرياب تشكيل شده است وظيفه انتقال اطلاعات را بر عهده دارد. بر روي اين مسيرياب ها بايد الگوريتم هايي اجرا شوند تا بتوانند بهترين مسير را براي انتقال اطلاعات در اين دهكده انتخاب كنند.

تعداد صفحات : 153

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 1532
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 72
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 893
  • بازدید سال : 9358
  • بازدید کلی : 1164218
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی